Petnaest novih gradskih autobusa nabavljeno je u rekordnom roku i po povoljnim uslovima, jer ih je Gradsko saobraćajno preduzeće, kako se saznaje, kupilo po damping cenama nakon što je posao firme "Irisbus-Iveco" i gradskog prevoznika iz Tirane naprasno propao.
U kojoj ti drzavi zivis.Objasni ti prosecnom putniku u GRAS-ovom busu osnovna pravila lepog ponasanja i pravila koja vaze za putnike.
Za pojedince je i stocni vagon luksuz.
Vi izgleda ne shvatate svrhu low entry autobusa. Gornji deo služi za putnike koji idu dalje, a oni koji se voze pet-šest stanica treba da budu u donjem delu. Samim tim, visok krov nazad nije potreban, kao ni ređa konfiguracija sedišta.
Pa i nisu za gradski prevoz, nego za prigradske linije.
Za istu su namenu kao što već imamo slične autobuse iz Neobusa, Citta LE. Citta je ime, a LE znači low entry, niski ulaz. Ispod onog višeg dela je smešten motor i sve ono što je potrebno da bi autobus funkcionisao.
Vozio sam se danas jednim i primetio da je do polovine unutrasnjost viskoka preko 2.5 metra, od sredine postaje manja od 2 metra, a kod saraga (verovali ili ne imaju sarage) je visina unutrasnjosti ispod 1.5 metara. Ne znam kako vama, ali meni to bas i ne deluje normalno... Hteo sam danas da slikam mobilnim i okacim na net...
Autobusi su na prvi pogled o.k. samo mislim da nisu za gradski prevoz.
1.Od polovine postoje sa obe strane dupla sedista dok je prolaz izmedju njih jako mali.
2.Treca vrata em su uzanija ,em putnik mora da sidje nekoliko stepenika da bi izasao ,a za to vreme vozac nije u mogucnosti da ga vidi.Bice hvatanja vratima.
3.Kad smo god vrata sistem otvaranja nije dobar zato sto se vrata otvaraju napolje i sva tezina vrata koja nije mala je na nosecoj osovini,a prilikom zatvaranja moraju da se "uzljebe"sto posle par meseci vec nece biti moguce.Govorim iz iskustva jer sam radio u preduzecu koje je posedovalo autobuse sa istim sistemom,ali je tu kondukter pri zatvaranju privlacio rukom.Zivi bili pa videli.
U svakom slucaju dobro je da su kupljeni jer bolje ista nego nista.
A da po kojoj su ceni nabavljeni ?
Ako si iz Novog Sada, mogao si u tom spisku srpskih fabrika autobusa bar spomenuti naš novosadski Neobus. Ako je Đilas u Politici izjavio da je "patriotska dužnost" da se u Beogradu kupuje Ikarbus, onda bi to isto bilo i za Neobus u Novom Sadu. Ipak bi se pare uložene u našu gradsku proizvodnju ponovo vratile, jer od njih žive stotine porodica.
U niskopatosne autobuse se mogu uvući invalidska kolica, u one sa stepenicama veoma teško, još ako putnici ne pomognu nego se prave da ne vide problem, užasno. U svakom slučaju ovo je veoma dobra vest.
Bilo je interesantno slusati komentare nekoliko sluzbenika-kontrolora GRAS-a na ovu temu.
Autobusi se ipak kotrljaju,enerijer je -"nemojte nas vise braniti."
Pametni ljudi ti Albanci,poslali strucnjake na
tehnicki prijem-videli koliko je sati pa doneli odluku.
Nasi misteri ITM prihvatili,ko zna da li ce ponovo na drzavna jasla.
Daj sta das...
I svi ti novi autobusi su mali, premali za grad koji se oslanja samo na autobuski prevoz. Ako imas metro, tramvaj itd onda ok ali ovo su cisti promasaji. Ljudi bukvalno dave jedni druge.
Sve mislim da nije znao da su autobusi za Tiranu, pa mogu biti gotovi za mesec dana! Midibusi koje su isto kupili od Irisbusa su došli 7 meseci nakon potpisivanja ugovora, bez obzira kolika im je dnevna proizvodnja.
A isto tako, nije pitao zašto su po damping cenama... Svi nešto neobavešteni....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Umesto u Tiranu, novi autobusi stigli u Novi Sad
Novi Sad
•02.12.2011.
•13:48 > 13:57
Komentari 17
Za pojedince je i stocni vagon luksuz.
Slobelix
Za istu su namenu kao što već imamo slične autobuse iz Neobusa, Citta LE. Citta je ime, a LE znači low entry, niski ulaz. Ispod onog višeg dela je smešten motor i sve ono što je potrebno da bi autobus funkcionisao.
T-Rex
Slusalac
1.Od polovine postoje sa obe strane dupla sedista dok je prolaz izmedju njih jako mali.
2.Treca vrata em su uzanija ,em putnik mora da sidje nekoliko stepenika da bi izasao ,a za to vreme vozac nije u mogucnosti da ga vidi.Bice hvatanja vratima.
3.Kad smo god vrata sistem otvaranja nije dobar zato sto se vrata otvaraju napolje i sva tezina vrata koja nije mala je na nosecoj osovini,a prilikom zatvaranja moraju da se "uzljebe"sto posle par meseci vec nece biti moguce.Govorim iz iskustva jer sam radio u preduzecu koje je posedovalo autobuse sa istim sistemom,ali je tu kondukter pri zatvaranju privlacio rukom.Zivi bili pa videli.
U svakom slucaju dobro je da su kupljeni jer bolje ista nego nista.
A da po kojoj su ceni nabavljeni ?
Сремац
Nikola
Mile Liman
ZoranNS
seljak
Bilo je interesantno slusati komentare nekoliko sluzbenika-kontrolora GRAS-a na ovu temu.
Autobusi se ipak kotrljaju,enerijer je -"nemojte nas vise braniti."
Pametni ljudi ti Albanci,poslali strucnjake na
tehnicki prijem-videli koliko je sati pa doneli odluku.
Nasi misteri ITM prihvatili,ko zna da li ce ponovo na drzavna jasla.
Daj sta das...
Putnik
JA-
Lazar
Slobelix
Kokolo
Paja
A isto tako, nije pitao zašto su po damping cenama... Svi nešto neobavešteni....
Fikroj
, svi na svoje radne zadatke
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H